Mä oon syöny viime aikoin paljo pähkinöit ja hedelmii
Kuulin et pääsen niide avul lähemmäs mun unelmii
Unelmapainoo, unelmapaikkaa, unelmavaimoo,
Unelmapalkkaa, unelmalistasijaa,
Unelmakimppakivaa mist vaa digaa
Enhä mä saa niit kii ja vaik totta tuliski niist
Keksin uusii upeempii isompii unelmii
Helpompi juosta jotai kohti ku pysähtyy nauttii
Aloillee asettumine on tappava tauti

Eron jälkeen tapailemani miehet on lähes kaikki olleet jotakin. Maanpuolustuskorkeakoulussa opiskelevia lentäjiä, kilpaurheilijoita, multiyrittäjiä, yrityspankissa työskenteleviä.. Lista on aika pitkä. Mikään ihan tavallinen ei vaan oo riittänyt herättämään mun kiinnostusta. Enkä tiedä mikä siinä edes on, että itse en edes haluaisi myöntää arvostavani niin korkealle tuollaista suorittamista. Ja silti kiinnostun vain niistä suorittajista silti.

"mä en ainakaan haluais ajatella, että mun uusi mies on jotenkin huonompi kuin entiset"

Tää on kaverini suusta tullut hetki sitten. Kai mäkin vaan etsin kokoajan jotain parempaa ja hienompaa kuin entinen suhteeni. Tiedostamattanikin. Kai mulla on jokin näyttämisenhalu, että mä pärjään yksin, mutta myös saan jonkun paremman halutessani.

Erotessa mä olin varma etten mä saa ketään. Aika pohjalta on kyllä lähdetty liikkeelle. Toivon kovasti, että joku ois ollu kertomassa mulle sillon eron hetkellä, että enemmän taitaa olla ongelmana liikaa puhuvat tindermiehet ja joka puolelta tulevat treffikutsut. Niistä kolmesta koirastakin huolimatta. Sinkkuelämä vaan on tehnyt tosi kriittiseksi myös. Viimeisimmistä treffipyynnöistä on tullut hylättyä lopulta 2/3, vaikka sinänsä miehissä ei edes mitään suoraa vikaa olisi ollutkaan.

Mut kaikista parasta tässä on se, miten oon lopulta oppinut arvostamaan itseäni miesten kanssa. Oltiin perjantaina baarissa. Ainoa mies, jonka kanssa mulla on eron jälkeen ollut yhtään pidempi ja vakavampi juttu, pyysi mua lopulta mukaansa jatkoille ensin välteltyään mua koko illan baarissa. En lähtenyt. Eikä kaduta. Mut on kerran heitetty jo menemään kuin rukkasen, joten toiselle uusintakierrokselle ei ole tarvetta.